Naam:
Foto’s:
368
Video’s:

Over onze reis

Wij zijn onze reis begonnen in Sydney, Australie, waar wij een week zijn geweest om onder andere Oud en Nieuw te vieren. Vanuit daar zijn we door gevlogen naar Auckland, Nieuw Zeeland waar wij per auto door het Noorder en Zuider-Eiland zijn gereisd. Na ongeveer 2,5 maand waren wij weer terug in de hoofdstad van NZ en zijn we doorgevlogen naar Sydney. Hier zijn de plannen van onze reisroute flink veranderd. In plaats van 3 maanden door Australië te reizen, zijn we vanuit Sydney direct doorgevlogen naar Bangkok waar we door Zuid-Oost Azië zijn gaan reizen. Hierbij hebben we eerst een grote ronde gedaan waarbij we eerst naar het noorden van Thailand zijn gereisd, om vervolgens de grens van Laos over te gaan. We hebben grofweg in Laos van het westen naar het oosten gereisd waarbij we weer de grens van Vietnam zijn over gegaan. Vietnam hebben we van het noorden tot het zuiden doorgereisd en zijn we vervolgens over de grens naar Cambodja gegaan en dit land van het oosten tot het westen doorgereisd. Vanuit Cambodja kwamen we weer terug in de hoofdstad van Thailand. Vanuit Bangkok vliegen we door naar Bali Indonesië voor het 2e "rondje" in Zuid-Oost Azië. Vanuit Bali zullen we richting het westen door Java reizen om vervolgens naar het noorden via Singapore, Maleisië en Zuid Thailand en de eilanden onze reis te eindigen in Bangkok.

Bezochte landen

Wij hebben 26 landen (11%) bezocht:

Australië, België, Cambodja, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Hongarije, Ierland, Indonesië, Italië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.